۵ مشکلی که اغلب برای یخچال فریزر به وجود می‌آید

پنجشنبه 27 مهر 1396
10:28
نرگس رحیمی


یخ‌ساز کار نمی‌کند؟ آب از آب‌سردکن خارج نمی‌شود؟ خنک نمی‌کند؟ در اینجا به 5 مورد از مشکلاتی که معمولا یخچال‌ها به آن دچار می‌شوند به همراه علت و راه‌حل آنها اشاره می‌کنیم.

تصور کنید در یخچال را باز کنید و ببینید باید هر چیزی که داخلش هست را دور بریزید. وقتی یخچال به مدت طولانی

درست کار نکند، در نهایت مجبور می‌شوید همین کار را بکنید.

خبر خوب اینکه خیلی از مشکلاتی که معمولا برای یخچال فریزربه وجود می‌آید را می‌توان به راحتی تعمیر کرد. در این مقاله به ۵ مورد از این مشکلات، علت و راه‌حل آنها اشاره می‌کنیم.

1: دمای یخچال به اندازه کافی سرد نیست

احتمالا مشکل از ترموستات است و باید عوض شود. اما قبل از هرکاری اول یخچال را از برق بکشید و کویل‌های کندانسور را با یک برس یا جاروبرقی تمیز کنید. اگر مشکل برطرف نشدبرای تعمیریخچال فریزر خود با تعمیرکار تماس بگیرید.

2: یخ‌ساز کار نمی‌کند

احتمالا ماژول موتور یخ‌ساز خراب شده و باید تعویض شود. یک احتمال دیگر هم این است که شیر ورودی آب گرفته باشد. شیر را چک کنید و ببینید جایی نشتی نداشته باشد یا چکه نکند؛ اما فراموش نکنید که منبع اصلی شیر را ببندید وگرنه ممکن است آب سرریز کند.

,p> چک کنید که صفحه نمایش یا فیلتر خراب نشده باشد. همچنین مشکل می‌تواند مربوط به مکانیزم خود یخ‌ساز باشد. اکثر یخچال‌های مدرن از گرما برای آزاد کردن قالب یخ استفاده می‌کنند که برای تشخیص مشکل آن باید یک سری آزمایش‌های الکتریکی انجام شود. اگر مشکل از شیر آب یا فیلتر نبود، باید برای تعمیر یخچال فریزراز یک تعمیرکارباتجربه کمک بگیرید.

3: یخچال کار نمی‌کند

احتمالا جعبه کنترل به دلیل قطعی مکرر برق، فرسودگی و یا مدارهای باز آسیب دیده و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.برای تعمیریخچال فریزر خود باید از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید.

4: یخچال سروصداهای عجیب در می‌آورد

اگر مشکل از جعبه کنترل باشد، باید عوض شود.

5 : آب یا یخ از یخچال بیرون نمی‌آید

آیا به طور منظم فیلتر را عوض می‌کنید؟ فیلتر آب یخچال با گذشت زمان، دیگر نمی‌تواند آلاینده‌هایی را که برای فیلتر کردن آنها طراحی شده جمع کند. بنابراین فراموش نکنید که فیلتر را مرتبا عوض کنید.

در بسیاری از یخچال‌های جدیدتر، یک حسگر در داخل درب وجود دارد که به شما می‌گوید چه زمانی باید فیلتر را تعویض کنید. شیر آب (در پشت فریزر) نیز اگر با مواد معدنی گرفته شده باشد و باز و بسته نشود، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

تعمیر یخچال سادی بای ساید


برچسب ها: تعمیر یخچال ,
[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیر جاروبرقی | ماشین ظرفشویی و لباسشویی | ماکروفر | یخچال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]