نکاتی برای مراقبت از جاروبرقی

دوشنبه 19 تير 1396
16:08
نرگس رحیمی


نکاتی برای مراقبت از جاروبرقی

آیا تا به حال متوجه شده اید چرا به تعمیر جاروبرقی نیاز است؟ شاید مکش آن به اندازه قبل خوب نیست یا برس جارو نمی تواند به خوبی روی فرش حرکت کند. در این مقاله پنج نکته ساده برای سالم نگه داشتن جاروبرقی شما آورده ایم.

فیلترهای جاروبرقی را زود به زود چک کنید

اگر فیلتر از فوم ساخته شده باشد می توانید فیلتر را با آب خالی تمیز کنید. حداقل هر 6 ماه یکبار فیلتر های قابل شستشو را به طور مرتب بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را بشویید. قبل از نصب مجدد فیلتر مطمئن شوید کاملا خشک شده باشد. فیلتر مرطوب جریان هوا را کاهش داده و موجب کاهش مکش می شود. فیلترهای کاغذی را نمی توان شست اما می توانید با تکان دادن گرد و غبار از روی فیلتر عمر مفید آن را افزایش دهید. اگر فیلتر HEPA دارید، دستورالعمل های مربوط به آن را در دفترچه راهنما بررسی کنید. احتمالا باید فیلتر HEPA را زمانی که سطح کل فیلتر کاملا از خاک پوشیده شود تعویض کنید. فیلتر جاروبرقی تان از هر نوعی که باشد، در صورتی که آسیب دیده و یا مسدود شده باشد باید تعویض شود.

کیسه جاروبرقی را به طور منظم عوض کنید

با لمس کردن کیسه می توانید متوجه شوید چقدر خاک و زباله در آن وجود دارد. اگر نیمه پر به نظر برسد وقت آن است که تعویضش کنید. همان کیسه را مجددا استفاده نکنید. همیشه کیسه را پس از پاک کردن تمیزکننده فرش، خوشبو کننده، پودر، بخار، گچ و گرد و غبار عوض کنید. این محصولات کیسه را مسدود کرده و جریان هوا را کاهش می دهند و می توانند باعث انفجار کیسه شوند. عدم تعویض به موقع کیسه می تواند موجب آسیب دائمی به جاروبرقی شود. اگر جاروبرقی شما بدون کیسه است، بطور مرتب محفظه زباله آن را خالی کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی کلمه کلیک نمایید.



برچسب ها: تعمیر جاروبرقی ,
[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیر جاروبرقی | ماشین ظرفشویی و لباسشویی | ماکروفر | یخچال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]